Com puc saber si m'agrada el noi que està enamorat de mi?
Aquest nen es 2 anys mes gran que jo, per a mi ell es com un molt bon amic, però a la vegada no se si el que sento s'ignifica algo mes. Físicament no m'atrau gaire però de personalitat si, quan estic amb ell sento papallones a l'estòmag no se si pel fet de que tinc por de que es llançi i no saber que fer.... que puc fer per saber si m'agrada? i si es així poder donar-li una oportunitat, esta bojament enamorat de mi des de fa 4 messos...
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot vull que tinguis una cosa molt clara: no tenim cap obligació a correspondre l'amor d'una persona cap a nosaltres! és a dir, no hem de sortir amb una persona només pel fet que nosaltres li agradem a ella.
Crec que tu mateixa ho dius: les papallones a la panxa (el nerviosisme) no saps si són perquè realment t'agrada o bé perquè tens por que ell es llanci! (i són dues coses molt diferents!)
A vegades confonem l'amor amb les ganes d'enamorar-nos. No caiguis al parany!
Intenta pensar què t'agrada d'ell? Què t'atrau? Com et sents quan estàs amb ell? i dóna't un temps per anar descobrint els teus sentiments... mentre siguis honesta i li expliquis per on passes (que estàs confosa), no hi haurà problema!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25