Confosa
Hola adolescents.cat! Primer de tot dir que m'agrada molt la pàgina.
Tinc un problema. Ja fa un temps que conec a un noi i he coincidit amb ell de festes i algun dia al sortir del cole ja que ell és molt amic de gent del meu curs. Em parlat i em cau molt bé i també sé que li començo a agradar. Jo això ho vaig intuiir fa molt ja que em mirava molt. Al mirarme tant va ser quan vai comensar a fixar-me amb ell. Físicament no m'agrada ja que no el trobo atractiu però no sé perquè penso molt amb ell. És la risa i molt majo però a la vegada no m'atrau però penso moltisssim amb ell i quan el veig em poso nerviosa. No sé que fer, no sé el que vull ni res. A més. que coneix a tothom del meu curs i seria com raro que tingués algo amb ell i sé que tothom em diria coses. A més que no em veig preparada per tenir algo serio amb ningú, sé que encara no u puc dir ja que ni m'he liat amb ell però mai m'havia passat aixo. Mai m'havia atret algu només pel seu caràcter!. Què faig? Awuest divendres nirem a una discoteca i ell crec que tmb va. No estic segura de res.
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que aquest noi t'està començant a agradar per la seva manera de ser i això és molt important! També és veritat que l'atracció física (el desig) és un dels elements d'una relació de parella, però no és l'únic.
Abans de pensar en sortir amb ell o què dirà la gent... per què no proves de conèixer-lo una mica millor? Per què no li proposes un dia quedar? Així aniràs veient com és i podràs decidir si et continua agradant o no.
PD: si et fa vergonya, sempre pots començar a parlar a través de les xarxes (insta, whatsapp...)
Per tant, no t'atabalis! primer comença buscant una conversa... i llavors ja veuràs com evoluciona (no avancis els esdeveniments!) i si us trobeu a la discoteca... pot ser un bon lloc per començar a parlar! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25