No em deixa en pau
S.O.S
L'any passat un noi em va demanar sortir i em vaig negar,pèro seguíem sent amics i vaig debatir sobre diferents temes que pot utilizar en la meva contra...Ara em segueix donant la vara pel whatssap....qué li dic per que em deixi en pau i no m' ataqui?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, qui està fent les coses de manera poc respectuosa i fins i tot amb certa violència és ell. Tu has sigut molt honesta en expressar que no volies sortir amb ell i has mantingut una amistat. Si ell, malgrat això, continua insistint i no és capaç de respectar el teu NO, t'hauràs de mostrar més ferma i menys "amable".
No cal que deixis de parlar amb ell, però potser hauràs d'explicar-li per on passes: "mira, jo vaig ser honesta amb tu, vaig dir-te el que sentia i sembla que no ho has entès. Ara mateix no tinc interès amorós en tu i espero que respectis la meva opinió. T'agrairia que a partir d'ara deixis d'insistir i que... (expressa el que necessitis)".
Si malgrat això, no ho entén... potser hauràs de posar distància i reduir les comunicacions.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25