Ajuds
Fa uns mesos em vaig colar molt del meu millor amic, vaig decidir ferli la trola perque talles amb la seva novia que era amiga meva, ell va tallar i laltre dia quan vem quedar, estavem parlan i eso m'estava explican les seves penes i l'estava donan el colze, i vaig liarme amb ell, ell quan ens estavem lian va apartarse i em va dir que que feia? , jo li vaig dir que volia probar avera si es sentia millor, em va dir que no que passava de aquests rollos, i li vaig haver dedir tota la veritat i que li vaig fer una trola i eso, ara no em parla, i la seva exnovia menys.
QUEPUUUUC FER? :O AJUUUUDAAAAAA encanra estic super enamorada dell:( mersi
se que lu que he fet esta molt malament. :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Intepersonal. Entenc que estiguis preocupada ara i arrepentida de com han anat les coses! Tens raó; anar de trola en trola no t'ha ajudat gaire. Pensa tot el que pots aprendre d'aquesta situació. Jo et diría que està força clar el que et toca fer ara: demanar perdo a aquestes persones! Fes-ho amb cada una d'elles per separat. Explica'l-s'hi que t'arrepenteixes de que has fet i que entens que ho has portat malament, que et sents responsable de tot això. També els hi pots demanar què necessiten perquè puguin tornar a confiar amb tu! Els amics els hem de cuidar i amb aquesta pregunta entendran que estàs disposada a fer-ho! Però ara hauràs de ser forta i afrontar les conseqüències, ja que potser ells necessiten més temps per tornar a confiar amb tu, o potser no (això depèn del ritme de cadascú). Però està clar que tu necessites demanar-els-hi disculpes i ho has de fer! Expressa els teus sentiments també si vols amb cadascú d'ells, també amb el teu amic, però dona'l-s'hi temps perquè potser ara estan decebuts. Sort! www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga