Tinc un problema, ajuda siusplau.
Hola, mira t'explico... Aquest es l'últim curs de l'ESO i no tinc ni idea de qué estudiar. Estic feta un lio, i segurament pensaràs que es una tonteria però m'agovio molt i haig de fer el projecte de recerca explicant que faré desprès de l'ESO i no se com fer-ho. M'agrada el periodisme, l'educació infantil la publicitat i el teatre. Però no se cap on encaminar-me. Podries ajudar-me siusplau? Moltes gràcies, un petó.
InterPersonal

Hola Laurie! Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs no e´s cap tonteria prendre aquesta decisió!! És natural que sentis certa pressió . De totes maneres et recomano que no intentis tenir totes les respostes ja! i que pensis que en qualsevol moment pots rectificar si veus que a mesura que vas avançanat l'elecció no et satisfà. Alhora, epr fer una bona recerca, rpimer et diría que tampoc veig tan desencaminades les opcions: totes tenen punts en comú, etc. Sembla que la part més d'humanístic t'interessa molt i aquí totes hi fan cabuda. Et recomano que t'informis una mica de com es trealla en aquestes professions )si conèixes a gent que s'hi dediqui, si busques a internet, etc. Parla també amb professors que et puguin orientar segons el teu perfil acadèmic, etc. Es tracta de que abans de prendre al decisió tinguis una mica d'informació de què són aquestes opcions i què requereixen les tasques en el dia a dia i llavors amb aquesta informació et serà més fàcil decidir. Escolta també el teu instint i elq ue et ve de gust de veritat!! el que connecti amb les teves passions i amb el que ho faries encara que no et paguéssin. Et deixo doncs aquestes eines perquè vagis buscant sense egoviar-te i eprquè prendre aquesta decisió també sigui un joc interessant i divertit de conèixer gent i coses. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat