tema familia i amor
hola Elena
me dic carla i tinc un problema que fa poc tinc novio li e dit a mon pare pero ell no vol ni que el conegui ni res. Els pares del meu novio me van dir per anar a viure amb ells i me tinc que informar perquè mon pare no ens denunci o algo soc major de edat pero mon pare me veu crec com la seva nena petita i ja no u soc tinc 18.
pero ara els pares del meu novio diuen que tinc que estar per ara 2 mesos per veure com estic a casa seva.
necessito ajuda aconsellam
InterPersonal

Hola carla 1995! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és una situació un xic complicada epr a resoldre amb aquesta informació. Jo et diría que independentment de com acabi, necessites aprlar amb el teu pare. El teu pare segurament li costa veure que et fas gran i que t'allunyes, segurament està peocupat i a vegades els pares mostren la preocupació enfadant-se o prohibint-nos coses, però en el fons estàn malament. Per tant, abans de fer cap pas et recomano una conversa tranquil.la amb el teu pare parlant de com estàs i de com està ell i perquè teniu punts de vista tan diferents de la situació. Lalvors ja veureu què feu amb els apres del nòvio. La relació amb un pare és molt important i pel nostre benestar cal que siguem capaços de mantenir aquestes converses. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat