les amigues
Hola, necessito ajuda, dues amigues meves no es poden veure, es cauen fatal i per culpa d’això em fan triar entre les dues, cosa que se’m fa molt difícil, ja que les dues son molt amigues meves, no se que fer, una de les dues creu que la millor obsió siria canviar-se d’institut i jo no se que dir-li, a més les dues han petit bulling ja fa temps i no vull deixar-les de banda, ninguna de les dues, ni tampoc vull que per culpa d’això es canvii d’istitut, han hagut moments que m’he sentit culpable de tot això, però no se que fer estic al mig de dues persones que tenen uns caracters molt diferents, no es poden veure i que son les dues molt amigues meves, ja fa temps que dura, al principi creia que s’arreglaria, que era una tonteria, però seguéis,
Si us plau, aujuda.
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola anoonimaaaa! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc la impotènca que deus sentir estan al centre d'aquesta situaicó. Jo et recomanaria que parlis amb elles i els hi diguis que per tu és impossible escollir, que tu te les estimes i les vols a les dues, que no veus incompatibles tenir-les a les dues i que has fet suficient per ajudar-les i intentar superar el problema i que per tant, ar aelles hi han de posar de la seva part. Per tu és injust sostenir aquesta situació, no has d'escollir. no et poden donar aquesta responsabilitat si tu no vols! i si tu creus que les vols a les dues! Per tant defensa el teu objectiu i digue's que tu et retires de la guerra, que si no h ha uns mínims per estar de bon rotllo totes, tu no vols escollir a una i rebutjar a l'altre. Defensa els teus drets i confia en els alternatives de solucioanr els problemes! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat