Amor+Autoestima
M'agrada un noi, bueno, no m'agrada, pero m'atrau MOLT. Ell es de tenir molts rolletes i jo només vull ''rollete'' amb ell... No sóm amics, som mes be coneguts, pero de les poques tardes que he estat amb ell(i mes amics) ma semblat u nnoi molt interessant, es el meu tipus... i ja que ell te molts rolletes sempre em fixo amb les noies amb les que es fa petons etc... son totes primes i maques, i magradaria ser com elles, desde fa poc no menjo tant i tot per ser com elles, nomes perque es fixi amb mi, estic molt trista, el dissabte es va liar amb una pero aquell dia em miraba mes que els altres, nose que fer ni que pensar...
InterPersonal

Hola siempre22! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis trista , no ems embla gens estrany que si has deixat de menjar i et posis objectius tan poc realistes et sentis tan frustrada amb tu mateixa!!! Et recomano que giris l'enfoc, i et situís en com tu ets i en el que et fa única i no voler ser un model reproduit d'altres persones! Per caure bé als altres ens hem de tractar primer bé a nosaltres mateixos, i ara mateix no ho estàs fent! Hauràs de pensar en altres solucions ala situació perquè això només et portarà al'obsessió i l'obsessió no tér es a veure amb l'amor ni amb l'atracció!! Segur qeu cal que canviis perquè els altres t'acceptin? tots tenim els nostres tresors i els hem de cultivar, si els altres no ens accepten cal anar a buscar el valor en nosaltres mateixos i a qui realment ens mereix perquè ens valora! Aquí està la clau del benestar, de l'autocuidado i de la felicitat!! Que infeliços seriem havent d'estar canviant tot el dia per adaptar-nos als altres....quin mareig! Ànims i endavant que tu vals molt!!! Descubreix-te a tu amteixa! Eli Aulet wwww.interpersonal.cat