Hem sento com un objecte
Des de abans que començès l'estiu, he estat coneguent a un noi i hem estat de lio i hem vaig enamorar d'ell. Hem tractava super bé, és dels tius que et tracten com una princeseta i et fan sentir com... pfff no se, pero SUPER bé, li podia explicar tot i m'ajudava molt i hem sentia molt comode amb ell. Fa uns dies que ho vaig fer per primer cop amb ell, va ser una mica raro pero va estar bé, el problema és que des de aquell dia ja no hem parla. L'he obert algun día per parlar i no hem contesta els missatges com abans, no s'interesa per mi i tarda moltíssim a contestar-me.
Havia sentit que era molt mala persona i que sempre utilitzava a les ties per fer-ho i despres deixava de parlar amb elles i quan no el coneixia jo també hem pensava que era així pero quan el vaig conèixer era impossible que la gent estigues parlant d'aquell mateix noi.
No sé què fer perquè ja no puc confiar amb ell, m'han ensenyat moltes converses amb altres noies i a totes els hi parla igual i he acabat destrossada. He intentat parlar amb ell per quedar, perque no vull parlar d'aixo per whats, pero hem diu que sempre esta ocupat.
Que puc feeeer? :(
Estrella Dorca

Hola Flower,
Sembla que tot apunta a una manipulació per part seva. Crec que no ha sigut sincer amb tu i que t'ha creat expectatives falses en relació al vostre futur com a parella.
No hi ha cap problema si ell vol estar amb noies diferents, però ha de ser sincer i no manipular d'aquesta manera.
Hauries d'estar enfadada per aquesta falta de respecte! No busquis cap tipus de conversa, ja t'ha demostrat quin era el seu objectiu, així que talla la comunicació. Tampoc et sentis culpable, en aquells moments també et venia de gust, oi? Doncs perfecte! però ara han canviat les circumstàncies i tens tot el dret a tenir sentiments contradictoris.
De totes maneres, el més important és que tu et sentis bé amb tu mateixa: vas ser honesta? Has enganyat voluntàriament a algú? Has sigut sincera amb els teus sentiments? Has fet el que et venia de gust?
Que ell hagi pres un camí equivocat no pot tacar la teva història, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25