necessito ajudaa urgent!
Hola!soc una noia de 14 anys.tinc un cacao mental.
Aquest estiu vaig coneixer un noi(s) a la festa major del meu poble, llavors ami m agradava un noi(x) amb el cual m hi vaig començar a liar just cuan vaig coneixer el s. Vaig cometre el gran error de liarme amb el x perque m estava enxoxant del s,el s em tractava super be estava durant el dia super simpatic i molt al meu costat,feia uns gestos que m encantaven pero el problema es que ell te 16 i ames durant l empalmada tambe havien vingut unes de la seva edat i mes grans.pero tot hi aixi ell estava super atent amb mi i s arrepengava i m agafava,si passava un borraxk i em deia algo m abrasava i bueno anavem dos grups junts i de cop i volta el meu va marxar sense adonarmen i el s no em va deixar marxar a buscarlos jo sola entre tanta gent. Es comportava super be amb mi i em feia sentir com mai m ho han fet. i en x quan em va veure em va fer cara de gelos.no li agrada perdre admiradores.... Pero bueno el cas es que com jo per x havia estat tant de temps colada per ell gairebe un any vaig pensar amb el cerbell i vaig aprofitar el moment.el s no ho sabia fins que un dia es va enterar pero no va deixar de comportarse com abans pero just cuna va haver un altre festa em va deixar i va marxR uns 20 i el dia seguent em vaig enterar de que s havia liat amb una tia i alla em vaig adonar de que m agradava de veritat i asobre cuan parlavembpel whts era super atent i va arribar el setembre i va haver de marxar a bcn perque ell es de alla. No hem deixat de parlar cap dia fins avui,desde que va marxar fins ara he estat tres mesos amb el x pero encara sento algo pel s. Amb el x han passat moltes coses pero dempre he seguit sentin algo pel s.ara estic esbarallada amb el x perque ha tingut varis incidents amb unaltre noia mentres estava amb mi.... El cas es que no estic segura que que m agradi el s,tu que creus? Despres de tot el que ha passat en 3 setmanes d estiu creus que soc algu important per ell? pensa que no em deixat de parlar cap dia sempre l obro o em obra.
Pero tambe tenim un problema cada cop tenim menys tema de conversa nesesitu ajuda!!!!! No el vull perdre ni com amic no com algu mes. Ara mateix no se si el confonc com a lillor amic o algu mes ja que li puc expliacr de tot. Un altre problema es que ell es dos anys mes gran que jo i suposo que les sebes amigues son molt mes maques ja que son mes grans que jo... L he vist dos o tres cops que em quedat despres de l estiu i sempre m ha tractat igual de be.
Nessecito ajuda no el vull perdre.
Siuspla em seria de molt ajut que em responguesis
InterPersonal

Hola xaxistyle! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo entenc que d'alguna manera has estat important pels dos, perquè amb els dos han passat coses. Les relacions tenen moltes fases i hi passen moltes coses i un s'ha d'anar deixant sentint el que passa i anar veient com va a mesura que passen coses. És impossible entossudir-nos a controlar coses que no estàn sota el nostre control! Si a tu t'agradaria seguir la relació amb ell com amics o el que sigui, doncs tracta la realció com una amistat: parla amb ell, digues-li coses de tan en tan, etc. Sense analitzar i entossudir-te en com ho fa ell. Fés el qeu a tu et vingui de gust i a petites dòsis i vés veient com respon ell. Per altra banda, potser cal que t'aturis després de que hagin passat tantes coses i puguis escoltar què és el que tu vols, epr tenir clar el teu objectiu. Sembla que ells han decidit estar en tu en alguns moments. Però, i tu, què és el que vols? vols tenir parella realment? vols un rollet? vols estar sola i centrada en tu i en les teves amigues i conèixer gent i tenir amics diferents? ara toca que tu t'escoltis i escollis! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat