embolic
Aquet any m'han canviat de classe estic amb la meva millor amiga (H) i una altre amiga(L). Dos noies esvan fer molt amigues de H i tambe eran amigues meves pero una mestava utilitzant i ara pasa de mi i l'altre pensava que eram amigues pero resulta que no li caic molt be. H segueix sent amiga meva pero avegades passa de mi. L no hem cau molt be perque s'ha convertit en molt manipuladora i creguda, jo li caic fatal i sempre que pot m'intenta deixar en ridicul davant de tothom. avui he quedat amb dos noies per un treball que son amigues meves pero no molt i hem començat a confersar qui ens queia malament i a qui li queiem malament el problema es que las persones a les que li caic malament es una llista interminable i las persones que pensava que eran amigues meves resulta que son unes falses, hi han dos noies que son d'altres classes que eran molt amigues meves pero ara m'odian i tic por de que H acabi caienli malamet, cuan som millors amigas desde avans dels 3 anys. Tambe casi totes les meves "amigues" han tingut novio, a mi no hem preocupa pero es que mai cap noi ha dit que li agradava i aixo hem preocupa quan tots els nois de la meva classe els hi caiac malament.L'unic que hem salva son dos amigues que tinc a una altre classe que son amigues de veritat. Pero no estan a la meva classe i als canvis de classe hem sento super sola i no se que fer per no pareixer una marginada. Ya no distingueixo els amics dels falsos. Ningu hem coneix realment perque no m'entenen no entenen la meva manera de ser perque fins l'any passat m'han fet bulling i a la meva família han passat coses personals. A vegades penso que es perque soc borde, pero en realitat no ho soc llavors perque a la gent li caic malament, perque m'han fat tota la meva vida bulling es algu que mai he entes. Necessitava dirso a algú perque al meu anbit cap persona m'enten ni sap com soc, be ni jo ho se
InterPersonal

Hola anonima 2000! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que expliques entenc que sents un sentiment de molta soledat i confusió envers qui són o no bons amics. Et diría que et recolzis molt amb els amigues amb qui vas fer elt reball, encara que siguin d'altres classes. Mai estem sols encara que a vegades ens ho sembli!! i cal que busquem el suport amb la gent que tenim i donant-els-hi molta importància, ja que ens ajudarà a solucionar la situació. Hauries també de parlar amb algun adult de confiança: un pare o mare, un tutor, un professor, monitor, etc..de com et sents. Necessites tenir algu a qui et puguis dirigir per a trobar solucions al tema. Segur que no ets tan borde com et veus, has d'enfocar la mirada als teus aspectes positius i als que t'ajuden a estar amb la gent. Tots tenim aquestes qualitats i habilitats i a més es poden aprendre. Observa què t'ajuda doncs quan estàs amb gent. Demana als altres quines qualitats i habiltiats veuen en tu, fixa't en què has fet per solucionar altres situacions,etc. Veuràs com això et pot ajduar. Alhora et recomno moltíssim que aprlis amb un adult d'aquest moment perquè puguis rebre l'ajuda i consells que et mereixes. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat