No sé què em passa
Durant aquestes últimes setmanes em noto estranya, com que no sóc jo. Em poso malament de cop i volta, em poso a plorar per qualsevol tonteria i, fins i tot, sense cap motiu aparent. Aquesta última setmana he estat plorant cada nit perquè sí (excepte una, que va ser per una discussió). També em sento molt sola, tot i que tinc amigues, família i novia, encara que sigui una relació a distància.
Estic gairebé tots els dies tancada a casa i la meva mare treballa molt, per tant gairebé no és a casa o, si hi és, molts cops dorm, per culpa de treballar de nit i al matí. Em fa molta pena me mare, perquè és qui aguanta els meus canvis d'humor i les males contestacions, perquè sí, també em canvia l'humor molt de cop.
Moltes vegades, quan les meves amigues em diuen de quedar, poso excuses perquè no tinc ganes de sortir de casa, per molt sola que estigui.
No sé què em passa... Em podríeu ajudar?
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que estàs vivint els efectes de l'adolescència: canvis d'humor sobtats, la sensació de sentir-se estranya, de sentir-se sola....
I aquesta sensació té el poder de manifestar-se durant unes hores, unes dies o (en alguns casos) setmanes que poden arribar a fer-se mooooooolt llargues.
Quina és la solució? Reconèixer que tens un baixón: posar-te música i deixar que aquesta tristesa sobtada i sense motiu vagi fluint. (pots escriure, dibuixar, pintar, plorar, ballar...) però deixa que surti.
Una vegada hagis passat això, et sentiràs més alleujada i seràs capaç de veure les coses d'un altre color, ja veuràs! Seràs capaç de veure com t'estima la teva mare, com et diverteixes amb les teves amigues i quina complicitat tens amb la teva parella. Centra't en això i disfruta-ho! (per sort, aquestes sensacions també es viuen intensament!)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25