Problemes.....
Tinc bastants problemes. Estic en una edad on totes les noies ja porten tanga i a mí no m'agrada i no sé que fer. Ademes elles diuen que tinc por o que li tinc fàstic però elles son les úniques amigues que tinc i les veig a tot arreu.Tambe son totes molt guapes i jo..... Soc jo, ademès totes ja s'han liat, parlen amb nois mes grans que elles i hem sento malament però també penso que per la edad que tenen fan coses que encara no han de fer. Bueno bàsicament que soc molt poc social i tímida
Estrella Dorca

Hola!
Tinc la sensació que barreges temes i que se't fan més grossos del que sembla:
• si tu no vols portar tanga, no en portis!! Ningú et pot obligar, per molt que les teves amigues insisteixin! Tens el dret a tenir opinió pròpia!
• No em crec que totes siguin "molt guapes", segurament cadascuna té el seu punt d'atractiu i tu has de trobar el teu ;) Busca allò que et fa sentir bé amb tu mateixa!!
• Si elles s'han liat amb altres persones... és la seva decisió! i si tu creus que encara no estàs preparada (o no et ve de gust).... és la TEVA decisió! Fes el que et faci sentir millor amb la teva manera de ser, no vulguis ser com elles, perquè no et sentiràs còmode, no seràs honesta amb tu mateixa.
• No crec que siguis poc social, simplement que tens tendència a ser més introvertida i a buscar grups més reduïts. No és cap defecte! Al contrari, sovint et servirà per observar al teu voltant i treure'n les teves pròpies conclusions.
Sí que t'animo a dues coses:
1. a tenir més en compte la teva pròpia opinió (i defensar-la!)
2. a buscar i conèixer altres persones per comprovar que hi ha molts punts de vista!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25