No sé què fer
Holaa adolescents! Fa una setmana o aixi vaig coneixer a un noi del poble del costat per l'insta, vam començar a parlar i se'l veia molt entusiasmat i em va dir que volia lío. Total que vam quedar dos vegades pero nomes vem parlar, a la segona ja estava aixi com mes callat i em va semblar raro, li vaig dir per quedar mes cops i era com q sempre me posava excuses i aixo, i des d'aquell dia està com mes distant. Bueno ell marxa d'aqui dos dies i vull quedar amb ell i dirli que m'agrada pero no sé si em posara alguna excusa per no quedar com sempre o si em dirá que jo no li agrado o algo paregut, tinc por del que em digui o si em deixa de parlar perque en aquesta setmana que el conec li he agafat carinyo i em fa por enamorarme d'ell i que em digui que no vol res amb mi...
Vosaltres que farieu en el meu cas?
Siusplau responeu ràpid🙏🏻🙏🏻
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, per tal que una relació funcioni és necessari que les dues persones hi posin de la seva part. Sembla que ell està més distant i no mostra gaire interès... així que potser hauràs de valorar si val la pena, no creus?
Sé que a vegades hi ha persones que ens sorprenen i ens atrauen molt, però si continuem observant ens adonem que només és això: una atracció. De manera que si segueixes parlant amb aquesta persona no trobes elements en comú o no tens la mateixa visió de la vida.
Si ell no segueix interessat, ho hauràs d'acceptar i començar a passar pàgina! No supliquis pel seu amor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25