NOIII, GUAPISIM
Holaaa!!! adolecents. A veure la meva millor amiga coneix a un noi només de vista el cas esque li agrada i li vol dir pero no sap com. Es posa super vermella pero es que en un moment només per riure una mica ja si posa. El noi es 3 anys més gran que ella.
Mersiii^^, petons:*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació el que cal fer és acceptar la vergonya ja que és natural que aparegui en aquests moments. A tots ens passa. La vergonya no és positiva ni negativa, és una reacció que aparèix i que fins i tot, quan l'acceptem, ens ajuda a afrontar la situació en el sentit que ens permet ser més curosos i no anar a la babalà. I si, una de les coses que fa és que ens fa posar vermells. El problema és que no podem controlar posar-nos vermells i tractem d'amargar-ho, quan és impossible!! Per tant, recomano molt més dir que "estic una mica nerviós, em fa una mica de vergonya el qeu et vull dir, etc" que amagar-ho. Mostrar les nostres debilitats ens fa més forts!! A més no cal que siguem perfectes perquè sinó mai aprendriem res de nou i que avorrit seria! La vida és una aventura on també hi ha la por , la vergonya i hem d'aprendre a viure amb totes aquestes sensacions. Així que, a confiar en un mateix i a fixar-nos en el que volem aconseguir i fer més que en la vergonya! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat