Gimnas
Hola jo soc una noia normal pero a lora de gimnas ens em de dutxa i io no em vull dutxa perke e vist com les noies de la meva classe sen riuen de el cos de la gent! Nestic farta dakesta gen pero elles seuen elmeu costat i no les puk ignora !
Ke puk fer perke parin de fer aixo?
Ke puk fer a clase?
Merci
Elena Crespi

Hola guapa!
Primer de tot dir-te que és important que tu estiguis contenta amb tu mateixa. En aquests casos, com més petita et sentis al seu costat, més grans se sentiran elles.
crec que és molt important que, primer, valoris el teu cos i estiguis contenta amb el que tens. Sé que les dones sempre solem mirar-nos a nosaltres mateixes de manera molt crítica però és important que et vegis amb ulls positius.
Un cop tu et vegis bé, guanyaràs seguretat i podràs entrar a la dutxa sense tenir en compte si les altres et miren o no. Recorda: el més important és el que penses tu de tu mateixa.
Un petó!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres