problemes amb les galetes de maria
hola ja fa una setmana o aixi que vaig probar ''una'' galeta de marihuana amb 3 amic i ens va pillar un colocon la questio em va agradar i els seguents 2-3 dies tenia la necessitat de consumirne mes ara pero el meu cos no m'ho demana pero jo vull. Per cert si vaig provar les drogues es prque es tic en una deprecio a causa del bulling i em van dir que si ho provava m'havadiria del mon i es veritat. Ara ja no se que fer lluito contre la necessitat de consumirne o la vaig consumint per evadirme del mon ja que m'es molt facil aconseguirla.
Alba Garcia

Hola!
Això que ens expliques ens preocupa molt... Em sap molt de greu que passessis una situació tant dura com el bullying, i que a causa de això estiguis patint. Dius que estàs en una depressió. La depressió és una malaltia molt greu, que NO es soluciona amb les drogues. No sé si t'ha diagnosticat aquest problema algun especialista, però la depressió es pot tractar, tant medicament com psicològicament. Et recomanem que si no t'has posat en mans d'un professional ho facis perquè pugui ajudar-te a sortir d'aquesta situació.
Les drogues si s'utilitzen com a mètode d'evasió són molt i molt perilloses, perquè en comptes de posar solució al problema, el que estaràs fent es posar-hi un "parxe", i a més pots generar una addicció i això també es molt i molt greu.
Per últim volia recomanar-te que si tens més consultes sobre tot això, ho escriguis al consultori de psicologia. Les meves companyes podran ajudar-te millor, perquè des del d'alimentació tractem altres tipus de consultes.
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org
anonim
gracies per respondre la meva consulta els i enviare la meva consulta al departament de psicologia i si me posat en mans d'un professional porto 3 setmanes anant al psicoleg
Alba Garcia
Hola!
Perdona que no havia vist que havies tornat a contestar!
Com estàs? Me'n alegro molt que hagis fet el pas de demanar ajuda professional!
Sempre que vulguis ja saps que des del consultori sempre intentarem ajudar-te resolent les teves consultes!
Cuida't molt!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org