duuuubtes:)
hola bueno doncs el nen que m'agrada és dos annys més gran que jo, parlem molt per whatsapp i bueno, encara no li he dit que m'agrada però crec que ho sap perquè li faig algunes indirectes i bueno.. la qüestió és que un amic meu perquè els pares són amics perquè els nostres germans van junts a la classe li molo, i va a la classe del nen que m'agrada i el meu amic m'ha dit que ha passat la tarda amb ell perquè havien de fer un treball i que el nen que m'agrada m'ha de dir una cosa que a mi m'agradarà però a ell no (al nen que li molo) i això i fa una estona per whatsapp el nen que m'agrada m'ha dit que vol quedar amb mi, i que demà a l'institut vol estar amb mi al pati. Què puc fer quan quedem? és que sóc molt vergonyosa. Li dic que m'agrada a veure si ell es llança o m'espero que sigui ell?
GRÀCIES! <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs mira, en aquesta situació ja que ha estat ell el que t'ha dit de quedar per parlar, tu més que plaificar molt què fer et toca anar ab actitud d'escoltar què et vol dir. Escolta amb atenció i veuràs com llavors se t'acut el que has de fer. En aquestes situacions és natural sentir vergonya, sempre ens acompanya la vergonya, el tema és que tot i això val la pena afrontar-nos a la vergonya i veure que tenim més control del que ens pensem en la situació i que tampoc cal ser perfectes. Si després sents que tens ganes de dir-li el que sents per ell, pots aprofitar la situació, però primer escolta què et vol dir: respecte el seu temps, intenta mantenir la calma en la conversa, i ja aniràs veient com tot et va sortint. Endavant ELi Aulet www.interpersonal.cat