Tinc cuixes??
A ver jo quan em miro al mirall em vec de vegades cuixes pero altres vegades me les vec primetes i no se... peso 46 kg i faig 1,64 cm tothom em diu que estic prima pero jo de vegades no em vec aixi sol de cames... Les meves amigues mes o menys medeixen igual o casi, i la majoria diuen que pesen uns 40,41 kg...
Em podeu recomenar exercicis per ficar les cames mes dures
Gracies
Alba Garcia

Hola bonica!
Primer de tot gràcies per escriure'ns!
Ens expliques que no t'acaben d'agradar les teves cuixes tot i que la gent del teu voltant diu que estàs prima.
Pensa que tens 13 anys, el teu cos s'està desenvolupant, i tothom té ritmes de desenvolupament diferent. Fa un temps el teu cos era de nena, i ara de mica en mica aniràs experimentant canvis fins a tenir un cos de dona. Per això et recomanem que no comparis el teu pes amb el de les teves amigues perquè anireu canviant al llarg de la adolescència. Amb la pubertat els canvis que van apareixent en les dones són: eixamplament de malucs, ens surt pèl, ens creixen els pits,...  Es normal que quan apareixen canvis ens costin de acceptar, però hem de fer un esforç per agradar-nos i sentir-nos a gust amb nosaltres mateixes!
Per últim, has de pensar que si fas exercicis per posar les cames més fortes, el múscul creixerà i agafarà més volum. A vegades ens pensem que fent una sèrie d'exercicis aconseguirem reduir l'amplada de les cuixes, però si enfortim el múscul passa el contrari.
Espero haver-te ajudat!
Cuida't ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org