Vull aprimar-me :v
Hola!
Bé, primer de tot dir-vos que medeixo 1,74 i peso uns 80 kg. Ja fa temps que estic així i vull aprimar-me. La meva alimentació és força equilibrada i bona, només sé del cert que hauria de reduir el consum de dolços i menjar més fruita i verdura. El que passa és que no faig esport, la veritat. Camino bastant (vaig a molts llocs caminant) però amb això no hi ha prou, ja ho sé. Per això he decidit canviar.
He pensat que ara a l'estiu passo de mirar-m'ho, ja començaré al setembre (no em ve d'un mes jajaj) per tant, amb el nou curs intentaré canviar l'alimentació amb el que he dit i començaré a fer esport.
Creieu que amb aquest petit canvi aconseguiré aprimar-me? Perquè la veritat, no sé per què peso tant si la meva alimentació no és tan dolenta, tot i no fer esport.
També dir que no només faré aquest canvi pel meu aspecte, sinó per la meva salut!
Jajajajaja després d'aquet rotllo us deixo. Moltes gràcies!!
Alba Garcia

Hola guapa!
Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres sempre recomanem que quan algú es vol aprimar o es vol engreixar vagi primer al metge, per saber si necessita fer-ho o no. També t'ajudarà per saber si estàs seguint una bona alimentació. Has de pensar que cadascú té una constitució diferent, un metabolisme diferent, un estil de vida diferent..., i que si que es poden fer petits canvis però potser el més important es que puguis acceptar el teu cos i estimar-lo.
M'ha agradat quan dius que no només vols fer això per aprimar-te sinó per la teva salut! Però encara afegiria una cosa més: si vols començar a fer una mica d'esport, fes alguna cosa que t'agradi! L'esport no només es bo per la nostre salut física, també ho és per la nostre ment. No sé si t'has plantejat buscar algun esport col·lectiu, o hi ha algun tipus d'activitat que et motivi. També has comentat que vas caminant a tots els llocs, això està molt bé! Els especialistes recomanem caminar entre 20 i 30 minuts al dia.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org