No se que fer amb aquesta persona...
Hola! Resulta que durant aquests dos anys d'estiu m'he liat amb uns quants, però jo ja li tenia ganes a un nen que hem posa molt des de fa temps. Fa poc, ens vam liar, però ja no hem tornat a parlar amb ell . Aquest noi es un "puton" xd. Es possible que si coincidim a algun lloc ens tornem a liar però el que nose es si he d'intentar algo amb ell o no, ja que ell es d'aquella manera. Fa poc es va posar va dirli algo a un noi que estava parlant amb mi i que volia tema i també em mira de reull però no estic segura de res perquè no vui passar-ho malament per risc a enamorar-me.
(Sincerament crec q estic pillada per ell...)
Necessito ajuda!
Estrella Dorca

Hola cornflakes,
Jo no puc dir-te què has de fer amb aquesta persona, és decisió teva, però sí que et puc orientar per prendre la decisió:
• Tens algun indici que vulgui canviar d'actitud?
• Si et tornessis a liar amb ell, et faria mal que ell s'emboliqués amb altres persones?
• Creus que pots tenir una relació oberta amb ell?
• Vols una relació seriosa?
• Creus que ell vol una relació seriosa?
Amb això intento dir-te que per iniciar una relació (de qualsevol tipus) cal que les dues persones hi estiguin d'acord i tinguin els mateixos objectius (només ens liem de tant en tant, tenim una relació oberta o volem una relació formal), sinó una de les dues persones en surt ferida...
Fixa't en si tots dos teniu la mateixa intenció... i pren una decisió ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25