Dubtes que em volten pel cap
Holaa!!
Tinc un munt de dubtes que em tornen boja sobre un tema. Fa poc he començat a parlar amb un noi per whats i també ens hem vist molts cops però no se si de veritat m'agrada o vull que sigui només el meu amic. De fet ja ens varem liar un cop pero ara es com que no vull tenir res mes amb ell per una part no se perquè. Per una altre part si que vull però he fet una llista de pros i contras i guanyen els contras. No vull fer-li mal però no em sentiria a gust si ara mateix tingués alguna cosa amb ell.
Que faig espero a veure com evoluciona la cosa? Parlo amb ell (cosa que em faria vergonya)? Heelp!!
Estrella Dorca

Hola!
Crec que tu mateixa ja ho tens bastant decidit, no? A vegades costa molt fer el pas de parlar amb algú per tallar la relació, però és important que siguis honesta amb ell i sobretot amb tu mateixa. Explica-li com et sents, parla del que necessites i deixa clar què és el que vols (deixar la relació). Potser et fa mal, però no et quedis amb ell "per pena", ja que a ningú li agrada sentir-se així.
Una cosa a tenir en compte: no pots controlar la seva reacció, així que hauràs d'acceptar el que et demani: si vol espai... l'hi hauràs de donar.
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25