No puc deixar-te d'estimar de tu.
Hola Elena,
t'escric perque porto una temporada molt dura. El cas es que tot aixo va començar quant vaig coneixer un noi, al principi erem simples amics pero un dia vam quedar i ens vam liar. Tot anava perfecta pero jo en aquells moments no estava 100 per 100 enamorada d'ell i jugava una mica amb ell, anava amb ell i quant ens discutiem m'anava amb altres. Fins que un dia ho vam fer, pero des de aquell dia numes tinc que problemes, els meus pares es van enterar i tota la meva familia per culpa de la caixa de la pastilla antybabys. Vaig rallar molt el noi amb tot aquet tema, i ho vam deixar estar cada un per el seu camí, pero vam tornar a xerrar i ho vam tornar a fer aquet cop sense que passes cap accident. Pero per culpa de la gent que anava posant merda em va bloquejar i no ha volgut saber res de mi. He intentat contectar amb ell pero sempre em diu el mateix que no vol saber res de mi.
Ell va insultarme pero per rabia i em va demanar perdo per tot el mal que m'havia fet i jo tambe el vaig insultat i li vaig demanar perdo.
Pero sempre em posa like a les fotos i sempre em mira el meu instagram. I ja no se que fer, necessito ajuda. L'estimo moltissim i no el puc olvidar. Aquet es l'unic noi del cual me enamorat completament, donaria el que fos per tornar al passat i arreglar les coses amb ell. Digam que puc fer? I siusplau no em diguis que l'olvidi perque portu molts messos ( 5 o 6 concretament) de intentar olvida-lo, i no puc.
Estrella Dorca

Hola Morena,
No és fàcil oblidar una persona que ha significat tant per tu. És important que pugueu parlar tots dos, explicar com us sentiu i, sobretot, dir el que necessiteu de la vostra relació.
Deixa que ell expressi el que sent i fes tu el mateix. Llavors ja decidireu quin és el camí: seguir com a amics, quedar sense cap compromís, iniciar una relació, tallar en sec...
I si ell no vol parlar amb tu i no vol saber res de tu... ho hauràs d'acceptar, encara que faci mal! No podem obligar a ningú a estar amb nosaltres, no?
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25