Problemes de parella
Hola,
Tinc 21 anys i parella des de fa 2 anys. El cas es que ara que es epoca de verema estic d'administrativa en una empresa que es dedica a collir raïm a màquina. Fins aquí tot be. pero la meva parella no li agrada on estic treballant perque el meu jefe tracta a tothom en plan (Hola guapa..) i al meu novio no li agrada, però ja li he dit que ho fa amb tothom. el meu novio es molt gelós i em diu que em busqui una altra feina, pero a mi m'agrada lo que faig i ja li he explicat que jo mai li faria mal. pero li agafen atacs de gelos i no ho enten. si us plau, digueume que faig. estimo a la meva parella pero no vull deixar la feina. ell em diu que si no deixo la feina tindrem problemes. no entenc el que m'està passant. el meu novio te 19 anys i jo 21.
ajuda
Estrella Dorca

Hola bonica,
No deixis que la "gelosia" de la teva parella controli la teva vida. A tu t'agrada aquesta feina, així que continua amb ella. Si ell t'amenaça que tindreu problemes... potser hauràs de prendre una decisió.
Si en una relació no estem prou còmodes per poder decidir el nostre futur... és possible que aquesta relació no ens convingui del tot, no creus?
Ja has intentat parlar amb ell i sembla que no dóna resultat. Així que el que et recomano és que siguis molt franca amb ell: t'agrada aquesta feina, no hi ha res amb el teu cap i no penses deixar la feina per la seva gelosia. Potser si veu que et poses ferma, reduirà una mica la seva posició. No reculis ni acceptis mai aquest tipus d'imposició, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25