Deixar-lo o no deixar-lo?
Hola!
Fa dies que estic preocupada i que dono moltes voltes en la relació de parella en que estic des de fa 2 anys. Durant aquests dos anys he passat uns moments perfectes al seu costat. És un noi que té el cor enorme, de veritat, és la persona més humil que he conegut mai! A més ha procurat sempre per mi, m'ha ajudat en els meus pitjors moments, hem disfrutat de moments increïbles plegats i hem anat de vacances junts. De fet, si em demanen alguna cosa de la que queixar-me d'ell, no sabria què dir!!!
Però ara fa cosa de 3 mesos enrere que em dóna la sensació que no sento el mateix que sentia per ell, que quan estic amb ell és com estar amb un amic, que ja no em ve pell de gallina quan em fa petons i que he perdut una mica la motivació de passar hores i hores plegats! Em dóna la sensació que no estic vivint la vida al màxim...
A més a més, últimament quan sortim amb les amigues de festa o a passejar, em vénen ganes de fer altres coses i de no estar tan lligada en la relació... Fins i tot, he sentit alguna cosa cap algun altre noi....
Ja he explicat a la meva parella, dues vegades, tot el que em passava! També he insinuat deixar-ho per un temps... Però és que em trenca el cor.. El veig tan malament, i em diu que li agrado i que ell no podria viure sense mi, perquè m'estima molt.. Que això em fa canviar de decisió i li dic de seguida que no pateixi, que estaré sempre amb ell! Perquè no suporto veure'l així, me'l estimo molt.
No sé què fer.... Necessito ajuda!
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, quedar-se en una relació "per pena", no és sa ni per tu ni per ell. Per tant, si vols seguir amb la relació que sigui una decisió pròpia.
Per altra banda, és natural que les sensacions hagin canviat al llarg d'aquests anys. Ha desaparegut l'enamorament encegador del principi i s'hauria de convertir en u amor més tranquil i més segur. També és natural que totos dos us fixeu en altres persones, ja que no heu deixat de tenir ulls ;)
Si sents que aquesta relació t'està asfixiant una mica i que necessites una mica més d'espai, reclama'l!
Busca estones per sortir amb les teves amigues, passeu més estones separats i reduiu una mica el contacte, així us trobareu a faltar i potser tindreu més temes de conversa. També és interessant buscar activitats divertides per fer junts i amb amics, així trobareu estones d'oci i de viure al màxim.
Reclama el que necessites de la relació i si aquesta relació no t'ho dona... hauràs de prendre una decisió ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25