En fot molta rabia i nose com parar-ho!! AJUDA!!
Crec que el que em passa no es normal, en fot una rábia quan la meva parella llença MG a instagram a noies sexys enseyant el cul i tot aixo, i esque jo no ho faig perque no li passi el mateix. Apart que jo no tinc casi autoestima i quan ho fa em sent molt malament y ell ho sap que tinc poca autoestima. Y nose com dirli perque pari perque tampoc no vui ser molt gelosa, però esque no puc. Ajuda sisplau!! Moltes gracies!!
Estrella Dorca

Hola,
Potser hauràs de parlar amb la teva parella i explicar-li com et fa sentir aquest comportament. Potser t'agradaria que ell et recordés quines coses li agraden de tu o que et posés comentaris a les teves publicacions.
El més important és que trobeu la manera on tots dos us sentiu especials i únics. És a dir, un hashtag per tots dos, o una estona a soles, o un tipus de salutacions... Busqueu alguna cosa que us agradi fer a tots dos i així ja no et molestaran tant aquests petits detalls, perquè tindràs la confirmació de la solidesa de la vostra relació a través d'altres gestos.
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25