Amor??
Hi ha un noi que m'agrada des de fa com 2 anys, pero sempre es riu de mi o es burla, o no em deixa parlar, i m'enfado, pero despres em diu que ho fa amb els seus amics, cosa que si que fa, i el perdono. A mes hem arribat a tenir converses molt hot per whats. Pero no puc evitar que m-agradi, perque m'agrada com es, i ns si potser el que es fiqui amb mi es per que li agrado, ja que tic alguns indicis de que pot ser em correspon, pero ja no puc mes. Sento que li he de dir o explotare, pero em fa por trencar la nostra amistat si ell no vol.
Que puc fer?
PD. Sento que faltin els accents. El teclat no em deixa.
Estrella Dorca

Hola Marta,
Crec que el primer que has de fer és decidir si vols estar amb una persona que et tracta així. A vegades podem fer bromes entre amics o amb la parella, però si ens deixen de parlar, si s'enriuen de nosaltres... això és una falta de respecte i les persones que ens estimen no ens falten al respecte constantment.
Valora realment si t'agrada aquesta actitud i si et fa sentir bé amb tu mateixa... a vegades ens "enganxem" a qualsevol persona que ens fa una mica de cas (encara que ens tracti malament) i no tenim en compte si ens mereixem aquest tracte o no ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25