Que puc fer amb la meva vida?
Hola, soc un nen de 13 anys i no ser que fer amb la meva vida.
Sempre estic aburrit i no puc fer res, sols miro series. Crec que el que em pasa es que sempre me ajuntat amb gent mes gran, i pues les coses de la meva edat pueeees me la suden una mica ja que sols fan que fumar i escoltar regeton, i jo aquest mon L'ODIO.
Em podrieu recomenar algo per fer?
Estrella Dorca

Hola Nirvana,
Tots tenim interessos diferents i això fa que ens agrupem en diferents grups de persones que poden arribar a ser grans amistats.
La recomanació és que busquis algunes activitats fora de casa i que requereixin un equip o un grup de gent. Et faig alguna proposta a veure si alguna s'ajusta a la teva manera de ser o pot picar la teva curiositat:
• Practicar algun esport d'equip: bàsquet, futbol, handbol, voleibol, hockey,...
• Apuntar-te a algun curs de fotografia o de cuina
• Anar a algun rocòdrom o Centre excursionista per fer excursions o sortides en cap de setmana.
• Anar a l'escola de música o de teatre
• Apunta't a alguna entitat: bastoners, castellers, diables, batucada....
Busca i obre't a provar tot allò que et faci certa curiositat ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25