Sóc bisexual?
Hola!
No estic segur de si hauria de fer aquest consultori a psicologia o a sexualitst pero tenint en compte que es algo mes psicologic la fare aqui.
La cosa es que em considero bisexual (soc un noi) ja que m'agraden els homes. Les dones, en cambi, no m'agraden tqnt, pero si que he vist a vegades alguna dona amb la que m'agradaria liarma o que em semblava guapa, pwr tant vaig decidir utilitzar aquesta etiqueta per no tancarme portes. La questio es que amb una dona no em veuria follant, no es un sexe que m'interessi, mentres que amb un noi si. Llavors, podria ser un bisexual pero asexual (que no li sgrada el sexe) amb nomes les noies?
No se si aquesta barreja te sentit pero la veritst es que em sento bastant comode. No es una cosa que em tregui la son, ja que mes una mica igual les etiquetes, pero no se, per preguntar i coneixer-me a mi mateix...
Gracies per enddvant i perdo per les faltes ortografiques.
Estrella Dorca

Hola James,
La curiositat per la pròpia sexualitat és molt sana! Les etiquetes serveixen per entendre'ns i conèixer-nos una mica millor, per això és bo que no et tanquis en una etiqueta si no t'hi sents del tot còmode!
L'orientació sexual fa referència a les persones amb les quals volem tenir-hi una relació afectiva i un projecte en futur. No defineixen les nostres pràctiques sexuals (amb qui tenim relacions sexuals) ni tampoc quines persones ens exciten. A més, la orientació sexual no és 100% exclusiva i pot incloure diferents graus, és a dir, pots ser homosexual però que sentis atracció per algunes dones o ser heterosexual i sentir atracció o desig sexual per alguns homes.
Així que t'animo a seguir explorant el teu desig, la teva excitació i la teva sexualitat. Mica en mica ja aniràs trobant l'etiqueta que millor et defineix ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25