M'han deixar tirat
Tenía un grup de amics des de fa algu d'un any dins el grup realment he tingut a dues amigues verdaderes al arribar l'estiu a Menorca solen venir mols catalans, inglesos... La cuestio es que resulta que ha un parell de "amics" catalans que tenia, pues per la meva manera de ser no els Hi vaig be, que per els qui realment me coneixen soc un noi de lo mes normal la cuestio la gent que venía de vacances no m'importava ja que nomes feien com a mol fins a principis de septembre pero per alguna rao inesperada i afirmacions falsea infundades per un noi del grup al cual no caig be m'elimina del grup li pregunto que pasa per ferme aixó me vacila i me fa tenir la moral Baixa dient-me que amb quedare sol les meves amigues o les que jo considerava amigues no me van defensat s'han apartar de jo i com excusa diven que no s'hi-volen ficar que no volen estar al mig, de totes maneras el fet de que s'hagin apartar de mi i quedar amb els altres amb donen a entender que elles ja han triat quins consells amb Donau?
Estrella Dorca

Hola!
Ostres, espero haver entès bé tota la situació: Sembla que un noi de la colla (que no teniu massa feeling) t'ha eliminat del grup, no hi ha hagut cap persona que t'ha defensat i això t'ha fet mal. És així?
Si és així cal acceptar que la gent no sempre reacciona de la manera que esperem o de la manera que volem. És possible que elles prefereixin mantenir una postura neutral i continuar sent amigues de tots. Ara tu has de valorar si acceptes que els teus amics tenen altres amistats o bé vols estar en un cercle d'amics més tancat.
A part d'això, també estaria bé que aprofitis aquest curs per conèixer gent nova i crear altres grups, ja que això enriqueix moltíssim!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25