M'AGRADA LA MEVA MILLOR AMIGA
M'agrada la millor amiga que tinc, ella ho sap i mha dit que vol seguir sent amics. M'agradaria saber que puc fer per oblidar-la i veure-la com a una amiga!
Estrella Dorca

Hola!
A vegades la línia entre l'amistat i l'amor es molt fina i es pot traspassar. Segurament a ella també li fa mal no poder correspondre't i veure que estàs patint.
Si necessites oblidar-la i tornar-la a veure com una amiga, podries intentar posar una mica de distància (és a dir, quedar menys sovint) o intentar no estar sols per evitar que el teu cap s'imagini "senyals" que no són reals.
Accepta que ella no sent el mateix i fixa't en quines coses t'han agradat d'ella, perquè potser et donarà alguna pista per saber què busques en una parella. Aprofita aquest curs per conèixer altres persones i per centrar-te en tu, en estar bé amb tu mateix i amb les coses que fas.
Veuràs que mica en mica estaràs millor i potser podreu remprendre la vostra amistat (ja t'avanço que no serà mai com abans, perquè tots dos haureu canviat, i és positiu).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25