Que he de fer en una primera cita? Dubtes
Hola! Us explico una mica la meva situació, fa uns mesos que estic parlant amb un noi de la meva escola (te 16 anys) del qual en tenim confiança, a mes també parlem bastant cara cara. Resulta que jo li agrado i aquets últims dies ell m'ha despertat algo al cos que començo a pensar que també es amor. Bàsicament m'ha demanat quedar per les festes majors i jo li he dit que si, el que passa es que anirem sols i estic molt nerviosa per si sem llença, mai me liat i a tampoc se com mantindré una conversacio amb ell sense ficar-me vermella.. l'altre dubte que tinc es que també em fa por de que pogués arribar a alguna cosa i que després de tot la nostra relació s'en vagi a la merda.. estic molt confosa, ajudeu me adolescents :(
Estrella Dorca

Hola Claires,
Carai quants dubtes! Intentaré anar per punts i orientar-te una miqueta:
• Si ell es llença - i tu en algun moment (abans o durant) no et sents còmode, ho has de parar. Si s'enfada és problema seu, però no t'obliguis a fer quelcom que no vols, d'acord?
• primer petó/lio - Fer-se petons és més senzill del que sembla, t'has de deixar portar i escoltar el teu propi cos. Primer a poc a poc, tocant els llavis i mica en mica obrint la boca per deixar que els llavis i la llengua et vagin guiant.
• Conversa - és natural que estigueu una mica nerviosos tots dos i que al principi els silencis es facin incòmodes. Tingues pensada algun tema que us hagi quedat "penjat" o que vulguis saber-ne més. Això us tornarà a connectar a la conversa i sentireu que flueix molt millor. Has de tenir en compte que, malgrat estiguis nerviosa, aquesta situació ha de ser còmode i t'ha de fer sentir bé. Si no tens bones vibracions... potser hauràs de valorar de nou la situació
• intencions de cadascú - tu no pots endevinar quines intencions té ell amb tu si no hi parles directament. Deixa't guiar per les sensacions que sentis en cada moment i decidint què vols fer exactament. Llavors ja veuràs com evoluciona la relació... (si et continua agradant, si només és un lio, si és una relació esporàdica, si vols seguir quedant amb ell, si no t'atrau suficient...)
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25