NECESSITO AJUDA URGENTMENT SOBRE L'AMOR
Ja fa com unes 2 setmanes em va deixar el meu novio, ja que no sentía el mateix i no ens podiem veure molt, el cas és que m'ho va dir x watts i jo en aquell momento em vaig enfonsar ja que portavem com uns 5 messos junts i haviem superat millions de coses, el cas és que jo vaig decidir ser forta i no pensaria jo vaig estar el primers dies bastant malament peró despres em va anar passant, peró per molt que a la gent del meu voltan no li sembli ara estic afectada i molt vaig veient fots, videos la gent amb pregunta que ha passat i ja no puc més el cas és que no ser que fer.
Amb podrieu donar algu concell??
GRÀCIES
Estrella Dorca

Hola bonica,
Estàs fent els passos correctes per superar una ruptura. Tots necessitem un temps d'adaptació a la nova situació i un temps per assumir que aquesta persona ja no forma part de la nostra vida.
Acceptar la seva decisió és el primer pas, quan estiguis preparada, comença a borrar algunes fotos o a guardar-les en un calaix, centra't en tu i en fer coses que t'agradin amb les persones que estimes i... si algun dia necessites plorar, endavant! tens tot el dret!
Veuràs com mica en mica aquest dolor es va fent menys intens i et sentiràs una mica millor, però pas a pas, no tinguis pressa!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25