Ayuda
Hola buenas, tengo un problema. Soy una chica que le de mil vueltas a todas las cosas, muy indecisa e insegura y le doy mucha importancia a lo que los demás piensan. Me gustaría cambiar y no ser así, querría ser segura de mi misma, sin que me importe lo que los demás digan u opinen porque esto me esta afectando mucho en todos los sentidos.
Quería saber si me podíais ayudar, recomendar algún libro o algo que consiga superar esto.
Muchas gracias.
Estrella Dorca

" target="_blank">Cuestión de dignidad - Walter Riso
És un llibre molt recomanable per aprendre a estimar-se una mica més, més respectar-se  a un mateix i evitar ser tan crítics i durs contra nosaltres. Sovint nosaltres som els nostres pitjors enemics i som incapaços de valorar les nostres pròpies virtuts.
Potser aquest llibre t'ajuda a estimar-te una mica més tal com ets, a veure que els teus dubtes t'ajuden a prendre bones decisions; que la teva "inseguretat" també es pot anomenar "prudència" i que la importància que dones a la opinió dels altres és una manera de donar-los valor (tot i que potser hauràs d'aprendre a seleccionar les opions que són vàlides ;)).
Espero haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25