1503 intolerància?
Fa cosa d'uns mesos que cada vegada que bec llet em comença a fer molt mal de panxa i acabo anant molts cops al lavabo, pequè no em puc aguantar la caca. Pot ser que d'un dia per l'altre em fagi mal beure llet? Mai m'havia passat.
Sara Bujalance

Hola bonica!
Dius que ja fa uns mesos que no se't acaba de posar bé la llet. Per això que ens expliques es podria tractar d'una intolerància, però no ho podem saber-ho perquè ens caldrien fer probes mèdiques! Per això et recomanem que vagis al metge i li expliquis el que et passa quan beus llet, i segurament et farà fer unes probes d'al·lèrgies. Així podràs sortir de dubtes, i valorar si has de canviar i beure altres tipus de begudes (com la beguda de civada o la de arròs).
A vegades les intoleràncies poden ser de naixement o poden aparèixer al llarg de la vida.
Espero haver-te ajudat!
Cuida't!!
Sara Bujalance
Psicòloga
www.acab.org