No em trobo
L'altre dia vaig anar a veure una peli amb la meva millor amiga, on sortia el meu cantant preferit. El cas es q desde llavors q no paro de mirar videls de ell i del seu antic grup de musica One Direction i ara gracies a aquests videos m'estic replantejant la meva vida. Primer me'n vaig donar compte que soc Bi. Despres que vull ser vegetariana. Mes tard vull canviar fisicament i tambe d'estil, a tornar-me un estil com de Harry Styles la m'agrada moltíssim com es. I la causa ara es que no sento res per cap noi ni cap noia com abans. Fa un mes que he trencat amb el meu novio i li he dit si podiem ser amics i ell em va dir d tornar a ser nòvios al començar el insti, i jo en aquell moment era feliç. Pero ara m'adonat compte que jo no busco cap persona com la del meu EX novio, sino que busco una persona que sigui igual de caràcter que en Harry Styles i en Louis Tomlinson pq m'encanten com es diverteixen, el seu caràcter, com son. I busco un noi així, i se que ara en aquesta vida de nois aixi no en queden quasibe. Ajuda pls ns que em la de o com solucionar aixo. Gracies
Estrella Dorca

Hola Julis,
És fantàstic que et replantegis aspectes de la teva vida com la sexualitat, l'alimentació o la teva vida de parella. És molt sa poder analitzar allò que no ens agrada i fer els possibles per canviar-ho i estar millor.
També et felicito per voler trobar una persona amb certes característiques de personalitat (això demostra caràcter), però et diré que no t'emmirallis amb famosos o certs influencers. A les xarxes socials, als video-clips, a les pel·lícules, fins i tot als documentals, està molt estudiada la imatge que es vol donar de cada persona. Es crea un "personatge" que ressalta alguns aspectes de la persona i amaga els seus defectes. És a dir, aquestes característiques de personalitat no són reals, són forçades per aconseguir més seguidors i més fans perquè són característiques "atractives".
Així que és natural que no trobis ningú de carn i ossos que sigui com en Harry Styles.
Per què no proves d'analitzar el caràcter de la gent que tens al voltant? De veure quines coses t'agraden, quins comportaments et desagraden... i així anar definint les persones que vols al teu costat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25