M'agrada una noia que vaig coneixer en 2 dies
Hola m'agrada molt una noia que vaig coneixer fa 2 dies,ens vam coneixer a la autoescola i entre broma i broma li vaig caure be,parlem bastant pero ara ya no perque esta ocupada i no pot quedar amb mi i tampoc la veig per que la autoescola esta tancada i quan la autoescola ya esta oberta i ella va yo estic de vacances ;(.Al tercer dia li vaig dir que m'agradaba molt pero hem va dir que no sent el mateix que yo pero que seriem amics igualment,pero la trobo a faltar molt i el 11 sen va a tarragona i no se si tornara i no se que fer ;(
Estrella Dorca

Hola peripatètic,
És veritat que a vegades coneixem persones que ens causen una gran impressió i per les que sentim una gran atracció. Ens entra la curiositat i fins i tot podem imaginar un futur amb ella, però la veritat és que tot és fruit de la nostra imaginació (no coneixem suficientment aquesta persona per saber exactament com és i si ens agrada la seva manera de ser), així que el millor que podem fer és intentar apropar-nos a ella i conèixer-la una mica més a fons. Tu ja vas intentar parlar amb ella i ella t'ho va deixar molt clar: no sent el mateix per tu. Sé que fa mal, però ho hauràs d'acceptar. No hi ha cap fórmula màgica per fer que una persona s'enamori de tu, així que... et tocarà començar a passar pàgina.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25