Ho som de veritat?
Hola!!
La veritat Esque començo així parque thotom ho fa. Bno jo tinc una millor amiga q nem juntes des-de molt petites, però no sento que siguem millor amigues de veritat. El cas es q no hi tinc molta confiança, tina molta enveja quan la veig amb una persona que riuen tenen apodos tothal q noto com si Yo fos sol una amiga del "monton" i es raro i absurd però davant d'ella no hem puc tirar pets ni explicar-li coses molt privades però amb una altre amiga si q hi puc. Es normal? I tinc la sensació q encara no he trobat a la millor amiga q la pugui trucar a les tantes de la nit o les amigues de les fotos q surten a instagram...però jo segueixo sent parque a les mares els hi ha molta Il·lusió q siguem tant amigues. Que puc fer?
Gràcies!!❤️❤️
Estrella Dorca

Hola!
La veritat és que hi ha molts tipus d'amistat i és important aprendre a conèixer-los:
• amistats de diversió - són amigues amb les que passes una bona estona, que tens moments esbojarrats però no hi tens confiança
• amigues "de tota la vida" - són aquelles amb qui sempre has coincidit o portes molt temps anant amb elles. Són persones que fa molts anys que us coneixeu, però pot arribar un moment a la vida en què sigueu força diferents i costi trobar punts d'unió.
• coneguts - són amics i amigues de la colla, que us coneixeu i passeu estones junts però sense gaire intimitat.
• amigues de problemes - són aquelles que sempre t'escolten i et donen consells quan tens problemes. Són més aviat tranquil·les i els pots explicar totes les paranoies que tinguis que no et jutjaran.
• "millors amigues" - és una etiqueta que posem a les persones amb qui sentim una unió molt forta. La sort és que podem tenir diferents "millors amigues" al llarg de la vida ;)
Intenta discriminar com són les teves amigues i quina relació tens amb elles, potser això t'ajudarà a entendre algunes actituds i et farà sentir millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25