Nova i sense conèixer a ningú
Hola!
Al setembre entro en un institut nou i no conec a ningú d'allà i el no conèixer a ningú em fa por simplement per no saber el que passarà, no sé si em sabre socialitzar bé ja que mai he anat a un lloc on no coneixia a ningú.
Em podeu donar consells per als primers dies de classe?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
És natural estar preocupats quan fem un canvi. Necessitem un temps d'adaptació i les situacions desconegudes ens fan estar alerta. Et deixo algunes "recomanacions":
• Quan arribis, mira a la gent i somriu - les persones que somriuren a desconeguts són vistes com a més agradables.
• Apropa't a alguna persona i demana-li on està la classe - demostraràs iniciativa i proactivitat.
• Presenta't als teus companys i Interessa't per ells - explica una mica la teva vida i deixa que els altres tambés es presentis, fes-los preguntes sense por.
• Demana informació sobre l'institut o sobre els professors - així t'ajudaran a situar-te i a conèixer petits "secrets" de l'insti
• Busca altres persones que també siguin nous, ja veuràs que no ets la única! - ajudeu-vos mútuament durant els primers dies
Ja veuràs que, abans de dues setmanes ja et sentiràs com a casa!
Una abraçada i acaba de gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25