Amigues a distancia....
Bona nit adolescents! Tinc un problema. A mi m'encanta un grup de famosos desde fa uns dos anys. Tinc un club de fans d'ells i a través d'això vaig conèixer a una nena per instagram que em va preguntar si volia a entrar a un grup de whats app amb més fans. Jo li vaig dir que si i ja portem un mes o dos amb el grup. Hi ha nenes de Barcelona, Madrid i alguna de Gran Canària, Menorca o Sevilla. El cas es que aquest grup de famosos venen al Desembre i jo de moment aniré al concert i al meet and great. Les que anem a Barcelona ens volem conèixer en persona, parlar i fer-nos fotos juntes. Però no se com dir-li a me mare que estic al grup aquest. Ja que ella amb això d'internet és molt protectora (ho entenc). No crec que s'enfades molt amb mi, perquè la meva germana abans li agradava un famós i també estava a un grup d'aquests, fins i tot un dia va venir a casa amb una del grup que s'havia fet molt amiga d'ella. No se com dir-li. Les del grup la majoria em cauen molt bé però hi ha 6 en concret que m'he fet molt amiga d'elles i m'agradaria conèixeles en persona i veure-les més d'un cop ja que me les estimo molt.
Algun consell? Necesito ajuda.... tinc por de le reacció de la meva mare.
Gràcies, petons!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Entenc que estiguis una mica preocupada i que t'atabali la reacció de la teva mare, però has de ser sincera. Explica-li les coses tal qual han passat i, si ho necessites, demana ajuda a la teva germana (ja que ella també hi ha passat) per parlar-ne totes tres.
Parleu de la por que té ella, ensenya-li alguns missatges, deixa que ella parli amb els pares d'aquestes noies i ja veuràs com la seva preocupació s'anirà reduïnt.
És natural que es mostri una mica reticent davant persones desconegudes que has contactat per internet, però si veu que tu has pres precaucions (no has donat la teva adreça ni el teu contacte) i que et mostres oberta per esenyar-li converses i que t'acompanyi a conèixer-les... segurament et donarà suport amb aquestes noves amistats ;)
Una abraçada i acaba de gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25