sele
Bones, em vaig apuntar a la sele pel setembre i no tinc motivació ni ganes d'estudiar-la, a mes que no em concentro be. Hi ha assignatures qe no les toco desde fa un any i pico i encara em costa mes... com puc començar a estudiar abans de que se'm acabi el temps pel meu compte (sense repàs)?
Estrella Dorca

Hola!
Per començar a estudiar és important que tinguis una motivació clara: "vull aprovar la selectivitat" i et posis una data per començar a estudiar.
Anem a veure altres trucs:
• Marca't un horari i intenta combinar les assignatures que t'agraden més amb aquelles que et són més difícils.
• Dedica una bona estona a organitzar-te la setmana. Estudiant un parell d'hores al matí i unes tres hores a la tarda és suficient i continues tenint estona epr fer les teves coses!
• Apaga el mòbil durant l'estona d'estudi o posa'l en mode avió (evita distraccions!!!)
• Quan acabis l'estona d'estudi, fes-te un petit premi: mirar una sèrie, quedar amb les amigues, menjar un gelat, fer una migdiada...
• Quan algú t'ofereixi un pla alternatiu a estudiar, no l'acceptis fins que tinguis aquelles hores fetes, avança la feina. Per exemple, si et diuen d'anar a la piscina demà a la tarda, fes les hores entre avui i demà. Així gaudiràs de la piscina sense remordiments.
• Intenta centrar-te en allò important de cada assignatura, ves a poc a poc i no t'atabalis amb el que et queda. És treball de formigueta ;)
Una abraçada i acaba de gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25
Una abraçada!