Festes
Hola!
Això és molt privat siusplau.
De festes vam mesclar alcohols sense voler (vam utilitzar sense saber-ho una cocacola on ja hi havia ron amb el vodka) i vam acabar bastant malament. El cas es que em vaig trobar el noi del qual estava pillada. Li vaig dir que m'agradava molt i ell em va dir que jo l'atreia. Ens vam acabar liant. Ell anava una mica malament també però res a comparar amb mi. Em va haver d'ajudar a caminar, més ràpid del que jo volia, tot i que li vaig dir d'anar més lent no em va fer cas (quin detall). Vam acabar en un portal on ens vam tornar a liar, i em va començar a tocar (que em va agradar) però després van passar coses que hagués preferit que no haguessin passat, però que no vaig poder dir que no degut al meu estat (no vam fer-ho ni res d'això per aclarar-ho). Tot i això, em penso que hauria pogut tenir el detall de preguntar-me, veient com estava, si volia o no. POtser ell tampoc estava en condicions o potser es pensava que jo volia (m'havia declarat feia poc i de moment no li havia dit que no a res). Què en penseu? Es que ara em menjo el cap pensant en si és abús, en si les coses podrien haver anat diferent... A més amb tot això ara els dos estem super incòmodes (fins i tot m'ha deixat de seguir a l'insta). No sé què fer..
Estrella Dorca

Hola Nah,
Aquest tema és molt delicat. Està clar que l'estat de tots dos no va ajudar la situació, però també cal tenir clar que abús és tota situació que no implica un consentiment clar de l'altra persona (ni, evidentment, que es trobi sota amenaça o coacció).
Sembla que ell no va tenir gens en compte la teva situació i que es va excedir. El responsable és ell i no tu. No et sentis culpable, perquè tens tot el dret a parar la situació en el moment que vulguis o en el moment en què no et sentis còmode (encara que t'haguessis declarat feia 5 minuts).
Ara tu has de decidir què et farà sentir millor: que ell sàpiga com et vas sentir? Tallar completament la relació? Parlar-ne?
I decidir també si vols que continuï formant part de la teva vida o no....
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25