Opinió!
Hola!
M'explico, vaig estar de lio amb un noi durant 4 mesos, ens vèiem dos dies per semana i m'ho passava molt bé amb ell, és molt sociable i es porta amb tothom a més de que és un dels 'popus' del poble a on vic! Jo tinc 16 anys i ell en té 18, aquest any jo començaré el batxillerat i ell ja se'n va del institut. La cosa es que va arribar un dia que ell em va dir que ell sabia que jo volia alguna cosa més però que no li agradava tant com per tancar-se amb mi, jo ho vaig entendre perfectament. Em va dir que encara ens seguiriem veient de totes maneres però ja no vam quedar mai més i jo estava fatal perquè em vaig encarinyar molt d'ell. Vaig anar a les portes obertes del seu insti i em va veure, suposo que es deuria enrecordar de mi i al dia següent em va demanar de quedar però al final no va passar per temes varios.
Ha arribat l'estiu i jo estava en una empalmada i ell em va veure de lluny amb els seus amics. Em va posar l'excusa de que ens veiéssim per posar-nos al dia perquè ja no sabia res de mi i ens vam liar. Em va dir que m'havia trobat a faltar i que intentaria quedar amb mi per l'estiu. Al següent dia també hi havia festa i vam fer el mateix i ell em va dir que tenia moltíssimes ganes de quedar 'decentment' i no sempre de festa. Es un noi molt ocupat ja que fa moltíssimes coses i sempre està ocupat però jo també tinc moltes de quedar com féiem però ara m'hauré d'esperar bastants dies a que torni perquè està fent de monitor. Espero que quan torni no s'oblidi del que em va dir ja que tendeix a ser molt 'olvidadizo' i només s'enrecorda de les coses cada cop que em veu. Només dir que m'ha marcat molt aquest noi i li tinc bastanta admiració. Què en penseu de tot això?
Estrella Dorca

Hola Marina,
Entenc que aquest noi et fa sentir molt bé i que sembla que t'agrada força. Però crec que ell ha sigut molt sincer amb tu dient-te que no li agrades prou, i també s'ha comportat així: ha pogut passar el temps sense veure't i sense saber de tu, només quan et veu sembla que s'activi el record.
De veritat vols estar amb una persona que només s'interessa per tu quan et veu? De veritat t'agrada aquesta situació?
Sé que no és fàcil acceptar que l'altra persona no sent el mateix per nosaltres... però has de prendre una decisió: seguir amb aquesta relació tenint en compte la seva indecisió i aquesta "amnèsia" o bé començar a passar pàgina, encara que faci mal.
Fes el que creguis que et farà estar millor en un futur ;)
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25