!!
Explico:
Jo sóc una noia a la que sempre sempre sempre li han agradat els nois, i sempre m'agraden molts.
El cas és que crec que sóc així com "calentapo**es" perquè vull tenir a molts tios.
Per que?
Doncs crec que és perque no m'estimo, i necessito a gent qe ho faci per mi.
El cas es que, noto que no magrada ningú aleshores em sento molt sola.
Ames tinc ganes denamorarme pero nopuc
Estrella Dorca

Hola Zuqui,
Primer de tot, deixa d'etiquetar-te amb aquest adjectiu! És masclista i poc respectuós amb tu mateixa. Tens dret a fer el que vulguis amb el teu cos i a parar allò que no t'agrada. Encara que juguis, encara que t'agradi insinuar-te, no vol dir que hagis "d'arribar fins al final". Això que et quedi clar!
Per altra banda, el que em preocupa és el dius: t'agrada sentir-te desitjada pels altres perquè et costa estimar-te a tu mateixa. Dius que tens ganes d'enamorar-te, però el problema serà el mateix: esperes que l'amor vingui de l'exterior i això no funcionarà. Per sentir-nos bé és important que ens estimem i ens respectem a nosaltres mateixos. Que sapiguem veure els nostres defectes, però també les nostres virtuts i, sobretot, que aprenguem a conviure amb aquesta "imperfecció" tan perfecta.
Intenta donar-te uns mesos (què tal fins a Nadal) per centrar-te en tu. Per mirar-te al mirall, per fer allò que t'agrada, per quedar amb les teves amigues, per conèixer gent nova, per recordar als del teu voltant que els estimes.... Dedica't aquests mesos a cuidar-te (com si fossis la teva pròpia parella) i envia't missatges positius i agradables.
Sé que és difícil, però el nostre cos i el nostre cap ens acompanyaran tota la vida, així que... millor que estiguem bé amb ells dos, no creus?
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25