No sé que tinc
Mira, ja fa uns mesos que vaig tenir una petita anorèxia+bulímia.
Durant un temps em vaig tornar a veure "bé" però el cas és que no sé perquè, i no sé si és així, em veig molt grassa.
Medeixo com 1'57 i peso 53kg, i em veig molt grassa.
A dia d'avui porto una setmana menjant no res. És a dir, res.
I noto que el menjar em fa fàstig. Així com molt lache...
I esqe és com una olla perquè la gent diu que estic bé però esque cada dia em desperto, dm miro al mirall i estoc més grassa.
I no ho entenc.
Ja no sé que fer.
Vull apdimar M O L T i noto que m'engreixo.
Mari Angels

Hola!
Ens expliques que fa uns mesos vas tenir una "petita anorèxia + bulímia". Parlar d'aquestes malalties és una cosa molt seriosa, és a dir, per poder dir que una persona pateix una malaltia del comportament alimentari, tal i com tu ens dius, l'ha de valorar un metge especialitzat i també un psicòleg, ja que parlem de malalties que afecten al nostre pensament i, derivat d'això, també afecten al nostre cos.
Els símptomes que tu ens expliques, com que des de fa temps et veus molt grassa, quan la realitat per la teva alçada i pes ens indica que no pots estar grassa (calculant el teu índex de massa corporal, no sé si ho has sentit alguna vegada), però tu et veus grassa. Això ens pot estar indicant que és la teva ment la que et diu que estàs grassa però no correspón amb la teva realitat del teu cos. El fet és que has començat a no menjar quasi res, ja fa una setmana que dius que menges molt poca cosa i cada dia que t'aixeques et veus més grassa. A més a més, el menjar et fa fàstic.
Tu mateixa ens dius que no saps què et passa, i realment és molt possible que estiguis començant a mostrar símptomes de malaltia del comportament alimentari, però com t'he comentat, per poder parlar d'un diagnòstic encertat t'hauria de valorar un professional. El  meu consell és que, ja que has estat prou valenta com per fer-nos la teva consulta (estic segura que t'ha costat fer-ho, així que et felicito per haver-te atrevit), ara donis el següent pas i parlis amb els teus pares. Sé que això que et dic no t'agradarà gens, però pensa que, si realment estas començant a patir una malaltia del comportament alimentari, és ,MOLT IMPORTANT que els teus pares ho sàpiguen i et puguin portar a un metge que et valori i et doni les pautes adequades a seguir per tal que et sentis bé amb tu mateixa (aquesta és la finalitat dels tractaments que es fan per aquests tipus de malalties) i esbrinis per què et sents d'aquesta forma amb el teu cos. Si et veu el metge i determina que no és una malaltia del comportament alimentari el que et passa, et podrà donar altre tipus de pautes i fer-te un seguiment per aconseguir que et deixis de sentir així de malament.
A més a més, et deixo la web de l'CAB (associació contra l'anorèxia i la bulímia): http://www.acab.org
,">www.acab.org, i també et deixo la seva web de consultes: consulta@acab.org. Des de l'ACAB et podran donar consell i orientació persones especialitzades en el tema i de forma totalment gratuïta.
Per últim, insistir-te de nou en la necessitat de que parlis amb els pares i comencis el camí per aconseguir trobar-te bé i ser feliç, estic segura que t'ho mereixes.
Si no saps com parlar amb els pares, una forma molt senzilla és mostrar-lis la consulta que ens has fet i la nostra resposta. Així et serà més fàcil. Et recomano que trobis un moment que estiguis tranqui·la i ho facis aviat.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.