Revisio dels 14
Hola, estic preocupat, ja que en 3 dies em vaig a fer la revisió dels 14, i doncs examinaran tot. El problema es que tota l'estona tinc el pensament que quan m'estiguin examinant el penis tindré una erecció, ja que és bastant comú en els adolescents... I el que em preocupa no és això, sino que la meva mare estara davant. Algun consell per evitar-ho, o algo semblant?
Estrella Dorca

Hola!
Com va anar la revisió?
Segurament et van deixar escollir si volies que la teva mare hi fos present durant l'examen, no? A partir de certa edat els pediatres són conscients de la intimitat dels seus pacients i sovint demanen permís per tenir la presència dels pares o no.
Pel que fa a les ereccions... tu mateix diu que són habituals entre els joves (el cos es posa en marxa i comprova que tot funcioni), així que accepta aquesta fet i estigues convençut que els adults ja ho saben.
Espero que a la revisió tot sortís bé ;)
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25