Amor...
Hola bona tarda, Porto molt de temps que m'agrada un noi, el que passa és que no m'atreveixo a parlar-li, només tinc el seu instagram, però sóc molt vergonyosa i no sé com començar a dir-li alguna cosa ja que mai hem parlat...
Això em supera ... No trobo cap manera de tenir una conversa amb ell ni res :'(.... M'agrada moltíssim i des de fa molt de temps, he buscat ajuda preguntant als meus amics i éssers estimats ... Però res ... Si us plau necessito la teva ajuda...
Estrella Dorca

Hola baabii,
I per què no proves d'obrir-lo preguntant alguna cosa sobre la foto que ha penjat o alguna història seva? Així tens una manera de començar la conversa i de preguntar-li coses.
Sé que no és tan fàcil com sembla, però aprofita quan vegis una foto interessant o una història divertida i fes-li un comentari per privat. Espera la seva resposta i fes-li alguna altra pregunta sobre les vacances o relacionada amb la foto... i a esperar la seva reacció ;) Així veuràs si ell et segueix el fil o bé et dóna a entendre que ara no està interessat en tu. Sé que és arriscar-se però així sortiràs d'aquesta situació d'indecisió ;)
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25