Líquids?<33
Hola, fa molt de temps que quan em llevo pel matí tinc la cara inflada, els ulls més petitons i els llavis i el nas més amples. Pensava que era de la coixinera però me l'ha vaig canviar i continuo igual. Sempre trigo molta estona a que se'm baixi la inflamació. Veig que quan dormo poc m'aixeco bé, però estic preocupada perquè he llegit que pot ser una retenció de líquids. Què és exactament una retenció de líquids? Què hauria de fer?
Moltes gràcies!<3
Mari Angels

Hola!
Ens expliques que des de fa temps t'aixeques pel matí amb la cara inflamada i que no saps què pot ser, ja que creies que era de la coixinera pero no és el motiu.
Has llegit sobre la retenció de líquids, però et suggereixo que no confiis massa en la informació que trobis per internet, ja que hi ha moltes webs que no tenen cap rigor científic ni estan escrites per professionals. Cada persona és diferent i no hi ha diagnòstics generals per tothom davant de determinats símptomes. Segurament això que et passa tingui una fàcil solució, no t'has d'espantar, però el meu consell és que ho parlis amb els teus pares i vagis al teu metge de capçalera per tal que et valori i pogueu esbrinar per què et passa això, així com trobar una solució. Solament fent les coses bé i mirant-nos per professionals estarem segurs de que la solució serà l'encertada.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.