Amor d'estiu o algo més?
Hola, bon dia.
Fa una setmana vaig anar a una trobada internacional. El cas és que vaig coneixer a un noi francès i els dies que vam estar allà doncs vam estar junts. Ara hem continuat parlant i la setmana vinent vaig a Paris i faré una parada a Toulouse que és on ell viu. Però el més fort és que ahir estavem parlant i va haver-hi un moment que em semblava que el perdia i llavors em vaig adonar de que m'agrada més del que m'imaginava. I finalment nose com en aquella conversa vam acabar sent novios.
És a dir que ara tinc un novio de Toulouse però nocessito ajuda perquè nose si es una bona elecció.
Estrella Dorca

Hola Xuls!
Ningú pot saber si és un amor d'estiu o si evolucionarà cap a una relació més llarga.... Això ja es veurà!
De moment gaudeix del que estàs vivint sense avançar-te. Tu mateixa ja notaràs si et sents a gust, si t'agrada aquest tipus de relació, si aquesta persona correspon al tipus de parella que tu vols, si t'agrada la seva manera o si té algun punt "fosc" que no t'acaba de convèncer...
Quan es comença una relació no es pot preveure com anirà, és important anar analitzant com se sent un mateix al respecte i anar prenent decisions. És a dir, si tu necessites parlar més, ho demanes; si necessites espai per veure els teus amics i no el tens, el demanes; si no t'agrada com reacciona o et fa enfadar algun comentari, ho expresses; i en funció de com us aneu comunicant i com us aneu coneixent, aquesta relació avançarà o no.
El més important és que et faci sentir bé, tranquil·la i segura, d'acord?
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25