Ajuda urgent!!!!
Hola adolescents!
Fa tres anys vaig començar amb un noi dos anys mes gran que jo. Vam durar 10 mesos, van ser els millors de la meva vida. La qüestió es que portem durant tot aquest temps tenint alguna cosa rara.
Els sueus pares i els meus, tenen una gran amistat, gràcies a la relació que vam tenir. Sempre ens veiem, anem de vacances, sopem, passem dies junts... Però encara que fa temps que ho vam deixar i ell ha fet la seva vida i jo la meva, ens seguim estimant, tenint carinyo i quan ens veiem, sempre ens acabem liant, sempre. Fins hi tot, estant els dos amb una relació, o algun de nosaltres, hem acabat fent coses molt íntimes.
Per Sant Joan vam anar de Camping, nosaltres dormíem en diferents habitacions però en el mateix bungalow, la qüestió es que anàvem beguts i vaig perdre la virginitat amb ell. Estava segura del que feia, perquè me l'estimo i la veritat es que no me'n penedeixo.
Les meves amigues em diuen que em segueix estimant i que li segueixo agradant, però no se si dir-li alguna cosa.
No se que pensar perquè ens atraiem i tenim algo raro. Jo me'l segueixo estimant i encara no m'he oblidat d'ell... AJUDA, QUE PUC FER????
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que entre tots dos hi ha, com a mínim, una atracció que va més enllà de l'atracció física. Sembla que teniu molt bona connexió i que hi ha una bona amistat. Ara potser t'hauràs de plantejar si vols que aquesta atracció es converteixi en alguna cosa més formal, si tens ganes de tenir-hi més intimitat o si la relació que teniu actualment ja t'agrada.
És important que primer de tot valoris quin tipus de relació vols amb ell i a partir d'aquí... comencis a moure fitxes ;)
Decideix si és una persona important, si et fa sentir còmode, si pots ser tu mateixa quan estàs amb ell, si s'interessa per tu, si ets sents cuidada... i a l'inversa: si tens ganes d'estar amb ell, si tens ganes de conèixer-lo més profundament, si t'interessen els seus pensaments...
Una vegada tinguis una mica clars els teus sentiments cap a ell, potser hauràs de parlar-ne o de demostrar-li quin és la teva intenció en aquesta relació... i veure com reacciona ell i com evoluciona ;)
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25